بازی Space Adventure Exo One برای PS4 و PS5 معرفی شد

بازی Space Adventure Exo One برای PS4 و PS5 معرفی شد

بازیDeveloper Exbleative’s Exo One  یک اودیسه فضایی زیبا است که سال گذشته بر روی رایانه های شخصی و کنسول های ایکس باکس منتشر شد و بازخوردهای خوبی را به همراه داشت. پس از موفقیت در این پلتفرم ها، توسعه دهنده اکنون اعلام کرده است که این بازی برای پلتفرم های پلی استیشن نیز عرضه خواهد شد. تریلر اعلامی را در زیر مشاهده کنید.

 

بیشتر گیم پلی Exo One حول محوری است که بازیکن فقط در حال پرسه زدن در مناظر زیبا و ایجاد شتاب در هنگام جستجو در فضا و زمان است. همانند الهامات آشکار خود مانند Journey ، Exo One  نیز توجه زیادی به سبک هنری و موسیقی خود دارد که همه اینها برای ایجاد یک حس متمایز و ترسناک برای تجربه به اوج خود می رسد.

 

نسخه های PS4 و PS5 بازی نیز توسط All In به صورت مشترک منتشر خواهد شد . در حال حاضر برای تاریخ انتشار 2022 در نظر گرفته شده است و جزئیات بیشتری در مورد تاریخ دقیق آن به زودی ظاهر می شود. تا آن زمان، منتظر همه به روز رسانی ها باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Space Adventure Exo One برای PS4 و PS5 معرفی شد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/9ac9

خبرنامه بازی ها

گالری